Masterclass Content Marketing
Deze strategisch ingebedde en integrale benadering van contentmarketing brengt vragen met zich mee waarop we in deze masterclass vanuit theorie en praktijk antwoorden formuleren. De masterclass is bedoeld voor communicatie- en marketingprofessionals die behoefte hebben aan verdieping en actualisering van hun kennis omtrent de strategische inzet van contentmarketing in hun organisatie.
Tijdens deze masterclass behandelen we de volgende vragen en onderwerpen
✓ Hoe kunnen we contentmarketing strategisch en integraal benaderen?
✓ Hoe ontwikkel je als merk je eigen mediabedrijf?
✓ Hoe kunnen we doelgericht resultaat boeken met contentmarketing?
✓ Hoe komen we tot de invulling van de contentstrategie, contentmix en contentverspreiding via owned, paid en earned media?
✓ Hoe organiseren we contentmarketing?
✓ Vertaling van inzichten vanuit academisch communicatie-onderzoek naar contentmarketing.
✓ Best practices.
✓ Hoe kunnen we contentmarketing binnen
Voor wie
Dit programma is bedoeld voor corporate communicatie, marketing en marketingcommunicatiemanagers en directors, die (mede) verantwoordelijk zijn voor contentmarketing