Deze strategisch ingebedde en integrale benadering van contentmarketing brengt vragen met zich mee waarop we in deze masterclass vanuit theorie en praktijk antwoorden formuleren. De masterclass is bedoeld voor communicatie- en marketingprofessionals die behoefte hebben aan verdieping en actualisering van hun kennis omtrent de strategische inzet van contentmarketing in hun organisatie.

Tijdens deze masterclass behandelen we de volgende vragen en onderwerpen

✓ Hoe kunnen we contentmarketing strategisch en integraal benaderen?
✓ Hoe ontwikkel je als merk je eigen mediabedrijf?
✓ Hoe kunnen we doelgericht resultaat boeken met contentmarketing?
✓ Hoe komen we tot de invulling van de contentstrategie, contentmix en contentverspreiding via owned, paid en earned media?
✓ Hoe organiseren we contentmarketing?
✓ Vertaling van inzichten vanuit academisch communicatie-onderzoek naar contentmarketing.
✓ Best practices.
✓ Hoe kunnen we contentmarketing binnen
 

Voor wie

Dit programma is bedoeld voor corporate communicatie, marketing en marketingcommunicatiemanagers en directors, die (mede) verantwoordelijk zijn voor contentmarketing