Masterclass Content Marketing
Contentmarketing ontwikkelt zich in hoog tempo en krijgt steeds vaker een strategische rol. De mogelijkheid bestaat om de visie, missie en doelen van de organisatie uit te dragen naar alle relevante stakeholders. Corporate communicatie is een belangrijke speler om deze uitdaging op te pakken. Tegelijkertijd dringt het besef door dat content een doorvertaling moeten krijgen naar de ‘business’. In het aantrekken, bedienen en binden van klanten en gebruikers moet de waarde van de content blijken. Hiermee ontstaat behoefte aan een integrale benadering van contentmarketing en een vervlechting van de disciplines communicatie en marketing.
Deze strategisch ingebedde en integrale benadering van contentmarketing brengt vragen met zich mee waarop we in deze masterclass vanuit theorie en praktijk antwoorden formuleren. De masterclass is bedoeld voor communicatie- en marketingprofessionals die behoefte hebben aan verdieping en actualisering van hun kennis omtrent de strategische inzet van contentmarketing in hun organisatie.
✓ Hoe ontwikkel je als merk je eigen mediabedrijf?
✓ Hoe kunnen we doelgericht resultaat boeken met contentmarketing?
✓ Hoe komen we tot de invulling van de contentstrategie, contentmix en contentverspreiding via owned, paid en earned media?
✓ Hoe organiseren we contentmarketing?
✓ Vertaling van inzichten vanuit academisch communicatie-onderzoek naar contentmarketing.
✓ Best practices.
✓ Hoe kunnen we contentmarketing binnen
Tijdens deze masterclass behandelen we de volgende vragen en onderwerpen
✓ Hoe kunnen we contentmarketing strategisch en integraal benaderen?✓ Hoe ontwikkel je als merk je eigen mediabedrijf?
✓ Hoe kunnen we doelgericht resultaat boeken met contentmarketing?
✓ Hoe komen we tot de invulling van de contentstrategie, contentmix en contentverspreiding via owned, paid en earned media?
✓ Hoe organiseren we contentmarketing?
✓ Vertaling van inzichten vanuit academisch communicatie-onderzoek naar contentmarketing.
✓ Best practices.
✓ Hoe kunnen we contentmarketing binnen