Elke dag zijn bedrijven druk bezig met het verzamelen van data over klantgedrag om bezoekers te verleiden meer en meer te kopen. Maar de hedendaagse klant laat zich niet meer zo makkelijk vangen. Ze hebben hoge verwachtingen over product en en websites, oriënteren zich eerst voordat ze kopen. En als het niet goed is wordt er direct geklaagd op social media. In dit veranderende speelveld moeten bedrijven hun weg zien te vinden.

Wilt u meer weten over het klantgedrag? Kom dan naar het Webanalytics Congres! Met een ruim aanbod aan topsprekers die u meer vertellen over topics die nu spelen als: A/B testing (MVT), persuasion, multichannel (mobile), big data, social media analytics en data driven cultuur. Op 12 maart is er workshopdag, op 13 maart een congresdag.

Datum : 12 t/m 13 maart 2014 van 9:00 18:00

Plaats : Utrecht

Locatie : Hotel Houten

Kosten : va 295,-

Website : www.webanalyticscongres.nl

Aanmelden : www.webanalyticscongres.nl/aanmelden