Redactie Leerstoel

Zeker de lezers van romans herkennen dit: ze worden meegenomen in een verhaal. Ook marketeers kunnen de lezer of kijker meenemen in een verh...

Contentmarketing heeft inmiddels wereldwijd flink wortel geschoten. Maar werkt het ook echt? Vera Wijermans deed in haar master thesis voor...

De wereld verandert in een razendsnel tempo, en wij moeten mee. Want ook de wijze waarop bedrijven communiceren met hun klanten verandert. Z...

Verschillende onderzoeken tonen aan dat maar liefst een derde tot twee derde van alle medewerkers niet optimaal betrokken is bij hun werk. O...

Influencers op sociale media zijn consumenten die veel invloed hebben op hun volgers op de platforms waar zij actief zijn. Als zij hun stemp...

Wat gisteren nog relevant leek, is vandaag alweer verouderd. Ook de wijze waarop bedrijven communiceren met hun klanten verandert razendsnel...

Hoe kunnen we contentmarketing strategisch en integraal benaderen? Hoe kunnen we contentmarketing binnen onze eigen organisatie naar een hog...

Dit voorjaar de Masterclass Contentmarketing gemist? Geen probleem, want u krijgt binnenkort een nieuwe kans. Op 27 september, 4 en 11 oktob...

Contentmarketing ontwikkelt zich in hoog tempo en krijgt steeds vaker een strategische rol. De mogelijkheid bestaat om de visie, missie en d...

Door de razendsnelle technologische ontwikkelingen verandert de wereld om ons heen sneller dan ooit tevoren. Dit heeft ook gevolgen voor de...